torstai 24. syyskuuta 2015

Love is in the hair

Oon tosi kauan ollut brunette, ja kauan olen myös haaveillut hiusten värjäämisestä muun väriseksi. Pidennysten takia oli helpoin olla brunettena, koska oma värini on ruskea niin ei tarvinut olla kokoajan värjäämässä tyvikasvua pois. Otettiin noin 1,5 kuukautta sitten ystäväni kanssa sinetit irti, ja ajattelin että annan hiusteni hieman toipua enkä heti värjää niitä. Hiukseni oli ihan karseassa kunnossa sinettien jäljiltä, mulla oli sinetit kuitenkin lähemmäs 8 kuukautta päässä niin oli omat hiukset ruvenneet menemään rastapalloiksi sinetin ja päänahan välissä. Niitä kun selviteltiin niin lähti aika paljon myös sitä omaa tukkaa siinä samassa. Huonot latvat kävin leikkauttamassa ja kunnon hiustuotteet on kaiken A ja O. Viikonloppuna käydessäni kaupassa eksyin hiusväri osastolle ja sieltä tarttuikin mukaan vaalea raidoitusväri, värjättiinkin ystäväni kanssa hiukseni viikonlopun aikana. Ajattelin et raidoittamalla alan pikkuhiljaa vaaleentamaan hiuksiani, vaaleaan väriin kun kyllästyy niin on helppo vetäistä punainen väri päähän taas. Siitäkin väristä olen unelmoinut jo jonkin aikaa koska tykkäsin tosi paljon punaisesta silloin kun mulla sen värinen tukka oli !

Ennen värjäystä
Värjäyksen jälkeen.


Hiuksista tuli aikalailla kinuskin väriset.



Kun vilkaisin ystäväni ottamaa ennen-kuvaa huomasin kuinka paljon hiukseni ovat kasvaneet, ja kuinka paljon niiden kunto on parantunut siitä mitä ne olivat. Tuli semmonen "Wau!" efekti, olen käyttänyt kuukauden verran hairbell-shampoota ja kyllä se näköjään toimii ! Huomaan myös nytten, että pituuden lisäksi on myös hiukan paksuutta tullut lisää. Olin tosi epävarma toimiiko tuo hairbell todella, mutta sitten mietin että pakko sitä on kokeilla. Pidennysten aikaan käytin Ice Creamin Argan Age-sarjaa johon ihastuin täysin, se tekee hiuksista niin ihanan pehmeät ja sileät. Niinpä käytän edelleen tuota sarjaa hairbellin lisäksi, suosittelen todellakin kokeilemaan kyseistä sarjaa, varsinkin jos on karheat, helposti takkuuntuvat hiukset tai kaipaavat hieman elvytystä. Huomasin värjäyksen jälkeen että hiukseni eivät oikein tykänneet kyseisetä prosessista, latvat meni kauheeseen solmuun aina suihkussa. Eivät mene enään, pari päivää kun käytti Argan Age-sarjaa niin olivat hiukset taas ihanan tuntuset. Laitan aina suihkun jälkeen samaan sarjaan kuuluvaa hiuksiin jätettävää voidetta ja vielä hiusöljyä lisäksi, en voisi enään edes elää ilman tuota sarjaa. Plussaa myös siitä, että tuotteet ovat tosi riittosia, ei tarvitse laittaa hirveetä kasaa hoitoainetta että levittyy ja riittää koko päähän. Ehdottomasti mun lemppari hiustenhoitosarja ! Tällä hetkellä olen niin tyytyväinen hiuksiini, ja voi jopa sanoa että rakastan niitä.

Vasemmanpuoleinen on otettu silloin kun pidennykset otettiin pois,
 oikeanpuoleinen juuri ennen värjäystä.
 Kuvien välissä on latvoja leikattu.







Ice Creamilla on myös muita sarjoja jotka soveltuu eri hiustyypeille, kannattaa käydä tutustumassa jos haluaa kokeilla jotain uutta ja hyvää. Ice Creamiin pääset tutustumaan täältä. :)

2 kommenttia:

  1. Mä tilasin tota sarjaa! Katotaa mikä mun tukan kunto on kun alan käyttää. Hairbellistä en tykänny kun huhtikuussa ne tilasin ja käytin. En pitäny koostumuksesta enkä hajusta! Siksi jäi käyttämättä lähes kokonaan! Kerran taisin vissiin koittaa (?) ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että toimii sullakin, uskoisin kyllä kun muut kehunut myös tosi paljon just tota sarjaa ! :) haju on kyllä tosi epämiellyttävä tossa hairbellissä, mut en oo ainakaan huomannut että jää kummittelee hiuksiin pesun jälkeen. Oon monta kertaa kysyny mieheltänikin että haiseeko mun tukka :D voi myös johtuu siitä kun laitan aina toista hoitoainetta perään. ☺

      Poista

Mielipiteet, kysymykset ja postausideat ovat tervetulleita.
Eikun vaan kommenttia tulemaan :)