tiistai 1. syyskuuta 2015

Ensimmäinen postaus

Heippa kaikille!

Ensimmäinen postaus ja vähän hukassa tämän kanssa, mutta ehkä tätäkin oppii käyttämään ajan kanssa.
- Mutta ainahan on alussa hankaluuksia uusien asioiden kanssa, eikö niin ? Ainakin mulla on.

Olen pitkään miettinyt jo että haluasin kirjoittaa blogia, mutta olen aina miettinyt että ei mun elämässä tapahdu mitään jännää mikä olisi kirjoittamisen arvoista. Olin yksi päivä ystäväni luona kahvilla ja tuli puheeksi blogi ja blogin kirjoittaminen, hän kirjoittaa blogia ja kerroin että haluaisin itsekin kirjoittaa mutta ei ole mistä kirjoittaa. Hän sitten totesi että onhan minulla paljon mistä kirjottaa, joten hänen inspiroimana ajattelin sitten ainakin yrittää. - Miksi ei ? Eihän siinä mitään menetäkkään, joten tässä sitä ollaan.☺



Vaikein asia blogin aloittamisessa oli nimen valitseminen, josta päädyin tähän yksinkertaiseen ja varmasti aika yleiseen Story of my life.

Mutta jospa kertoisin jotakin pientä itsestäni, kuka minä olen ?
Olen 21 vuotias nuori nainen, olen kaksikielinen. Äidinkieleni on ruotsi, mutta enimmäkseen puhun suomea. Perheeni ja sukulaisteni kanssa puhun ruotsia, ystävät ovat sitten melkein kaikki suomenkielisiä. Koulutukseltani olen kokki mutta työskentelen tällä hetkellä kaupan kassalla.
Asun Lohjalla avomieheni ja viiden kissan kanssa, kyllä me omistamme viisi kissaa niistä ajattelin kirjoittaa erikseen oman postauksen.
Blogini käsittelee arkeani, elämäni kohokotia, ystäviäni & perhettäni.





Eikai mulla sitten muuta, kiitos jos jaksoitte lukea ja mielelläni otan vastaan palautetta ☺

♥: Heidsku



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteet, kysymykset ja postausideat ovat tervetulleita.
Eikun vaan kommenttia tulemaan :)