maanantai 30. marraskuuta 2015

Sisustusintoa

Koska oon nyt lähiaikoina seuraillut tosi paljon ystävien muuttoa, heidän sisustamista ja muutenkin muuttaminen ja sisustaminen on ollut paljon puheenaiheena ja mielessä tässä viimeisen kuukauden aikana. Myös mulle on tullut paljon inspiraatiota ja ideoita sisustamisen suhteen, mulla on selvä kuva päässä minkälaisen kodin haluan, ja niitä ideoita tulee vaan kokoajan lisää kun käy vaikka ikeassa pyörimässä ja kattelemassa, myös netistä ja muiden sisustuksista on tullut pieniä ideoita. Haluan tulevasta kodistani oman näköiseni, semmoisen missä viihdyn ja pystyn vaan olemaan. Tietenkin mieheni mielipide on myös tärkeä, onnekseni minulla ja miehelläni on aikalailla samanlainen maku. Vältytään siis isommilta erimielisyyksiltä, joitain erimielisyyksiä meilläkin toki on, esimerkkinä ikeassa myytävästä valaisimesta mikä on vähän  avaruustyylinen. Lamppu on pallonmuotoinen mutta narua vetämällä lamppu aukeaa ja menee "osiin", se on aivan kauhea omasta mielestäni mutta mieheni taas pitää siitä. Muuten on aika selvää molemmille että huonekalut tulee olemaan suurimmaksi osaksi valkoiset, ja piristystä ja väriä tuodaan huoneisiin verhoilla, tyynyillä, valaisimilla ja koriste-esineillä. Me molemmat tykätään lilasta, joten se tulee varmasti näkymään myös sisustuksessa, ja mä kun tykkään kaikista kynttilähärpäkkeistä niin niitä tulee varmaan aika paljon myös näkymään kodissamme.


Kohta pääsenkin sisustamaan oikeen urakalla, mutta en sinne minne ajattelin. Laina-asiat näyttivät punaista, joten olemme mieheni kanssa muuttamassa vuokralle lapsuudenkotini oston sijasta. Kävimmekin tänään katsomassa kyseistä asuntoa, se ei ole täydellinen, mutta onpahan katto pään päällä. Onneksi sisustamisella saa paljon aikaan, joten eiköhän meidän tuleva asunto muutu kodiksi hetkessä. Toivottavasti.


3 kommenttia:

  1. Ihanaa, mä voin auttaa! Miehes kyllä jo sanoi että mun avusta olisi myös hyötyä ;) sul ja mul saman tyylinen maku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PS. Mä kyllä tykkään siitä avaruus valosta :DD hahah

      Poista
    2. Sua mä aattelinki pyytää auttamaan, ja tarviin apua sen keittiön kanssa koska en tiedä yhtään mitä sen kanssa tekis. Ja sulta saakin sitten siihen hommaan parhaat neuvot ja ideat ;) eli ikea reissuja tiedossa, hahah :D

      Poista

Mielipiteet, kysymykset ja postausideat ovat tervetulleita.
Eikun vaan kommenttia tulemaan :)