torstai 15. lokakuuta 2015

Goodbye samsung, hello sony

Oon aina suosinut samsungin puhelimia, en ees muista millon viimeks mulla olisi ollut jonkun muun merkkinen puhelin. Viime viikolla aloin miettimään uuden puhelimen hankintaa, vaikkei mun vanha ookkaan kun pari vuotta vanha. Ennen mulla oli samsung galaxy s4 ja olin tosi tyytyväinen puhelimeen. Nyt kun selailin ja mietin puhelimia en ees jostain syystä katsonut samsungin puhelimia, käytiin viime viikolla ystäväni kanssa puhelinliikkeissä ja siellä kattelinkin tunnettua huawei honor 7 joka vaikuttikin tosi hyvältä vaihtoehdolta. Mieheni mainitsi myös uudesta sony xperia z5 joka on juuri tullut markkinoille, siitä se miettiminen sitten alkoikin. Molemmat kiinosti mua, ja mulla oli jopa valinnanvaikeus. Mieheni sanoikin minulle että sony on parempi vaihtoehto minulle, koska käytän puhelimessa kuitenkin tosi paljon kameraa ja sonyssä kameran ominaisuudet ovat paremmat. Muuten kai kyseiset puhelimet ovat aika samanlaiset, hinta tietty vaan eri. Päädyin kuitenkin tähän sonyyn, saa nähdä miten käy. Kuitenkin niin pitkään samsungin käyttäjänä olleena, voi olla että hetken menee ennenkun oppii käyttämään. Päällepäin puhelin on tosi hyvännäköinen, innolla odotan että saan tämän käyttöön ! 




     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteet, kysymykset ja postausideat ovat tervetulleita.
Eikun vaan kommenttia tulemaan :)